ما

دور همی

ما

دور همی

پست ثابت

عادتمونه ،عادت خوبی هم هست ، اینکه وقتی یه مصیبتی وارد میشه به همدیگه کمک کنیم .مث وقتی که زلزله میشه یا سیل میاد .

حالا که در خونه مجازی بلاگفایی ها به روشون بسته شده و معلوم نیست کی باز بشه .من این خونه را توی بلاگ اسکای ساختم تا همه یه مدتی دور هم باشیم .

کافیه یه إیمیل آدرس بهم بدى تا دعوت بشى و حرفهاى دلتو بنویسى 

در این خونه به روى همه بأزه حتى تو دوست عزیز 


از دوست عزیزم "شکیبا "خواهش می کنم درباره اینکه چطور وارد وبلاگ شده که بلاگ اسکای بعنوان نویسنده مستقل معرفیش کرده برای بقیه دوستان هم توضیح بده .من هر چه کردم نشد که هر کسی اتاق مستقلی داشته باشه برای خودش .

نظرات 11 + ارسال نظر
زندگی باغ گلی است چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:50

سلام دوست عزیز
اینروزا علاوه بر بلاگفا ایمیلمون هم قفل شده
هر چی تلاش کردم باز نشد اگه ممکنه لطفی بکنید ولینک ورود به مدیریت وبلاگ ما وشما رو برام در پاسخ بنوسید یا
نمیشه ؟
اگه راه دیگه ای به نظرتون می رسه که منو به بخش مدیریت این وبلاگ برسونه راهنمایی کنید

گمونم یه راهى پیدا کردى

شکیبا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 04:22

سلام
جونم براتون بگه قبلا در بلاگ اسکای ثبت نام کرده بودم
وقتی دعوت شدم به عضویت "ما" ازم خواسته شده بود روی لینکی کلیک کنم و بعد از کلیک وارد صفحه ورود به سیستم بلاگ اسکای شدم نام کاربری و رمزم و وارد کردم
پس بقیه دوستان هم اول در بلاگ اسکای ثبت نام کنن بعد از دعوت به عضویت نام کاربری و رمز خودشونو بدن

شکیبا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 05:49

مژگان جان درست شد

شکیبا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 05:37

سلام
ایمیل درسته
دعوت برام اومده منتها یه لینک داده که ازم نام کاربری و رمز میخواد
چی بنویسم ؟

فروغ سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 03:02

بلند بخوان؛
درشت بنویس؛
آویزه ی گوشت کن که :
«تقوا» آن نیست؛
که با یک «تق»، وا برود…
زندگی تون به رنگ تقوی
اونم از اصلش
سلام.صبحتون پر از موفقیت

شکیبا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:32 http://sh44.blogfa.com

سلام
اول تشکر بخاطر همدلیت با بلاگفایی ها
اینم ایمیل ما
sh1344@chmail.ir

سلام عزیز
مطمئنى آدرس إیمیل درست بهم دادی ؟ آخه قبول نمى کنه

خانم اردیبهشتی دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 05:22 http://mayfamily.blogsky.com

مشکل بلاگ اسکای است. گفتم که ما برای این که اسم حضرت والا آقای اردیبهشتی را وارد اسم نویسندگان کنیم کلی بدبختی کشیدیم و نشد که نشد

رحمانی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 18:16 http://ali13851385.blogfa.com

بی بلاگفائیان
در حادثه دلخراش ازکار افتادن بلاگفا جمع کثری از هموطنان ما بی خانمان شده و همچنان ویلان و سرگردان هستند این در حالی است که تا کنون هیچ نوع کمک مللی و بین المللی به حادثه دیدگان انجام نگرفته است فقط تعداد اندکی از مصدومان این حادثه که وضع نسبتا خوبی در دنیای نت داشتند توانسته اند در بلاد مجاور همچون میهن بلاگ و چند جای دیگر اسکان بگیرند و در یک مورد نادر گزارش هاحکایت از آن دارد که هموطنی از کشور ایرلند توانسته تعدادی از بی خانمان ها را در وبلاگی تحت عنوان "ما" سرپناه بدهد.
چشم امید حادثه دیدگان و بی خانمان ها همچنان به مسئولین ذیربط است بلکه این عزیزان بتوانند به خانه و کاشانه خود بازگردند.
رحمانی-وبلاگ قزل چشمهhttp://ali13851385.blogfa.com

این نوشته ها را بزارین توى قسمت یاد داشت جدید که همه استفاده ببرن 
یه آدرس إیمیل بهم بدین تا دعوتنامه براتون بفرستم خودتون راحت مطالبتون را منتشر کنین

خانم اردیبهشتی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 06:28 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
مژگان جون دستت درد نکنه فقط چرا اسم نویسندگان زیرش مشخص نیست؟

سلام عزیز
هر کاری کردم نشد .نمیدونم ضعف منه یا بلاگ اسکای

مهردخت پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:14

چه خوب پشت در خناق گرفتم.

دعوتنامه فرستادم ایمیلتو چک کن
منتظرتم

فامیل دور پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 12:38

نام کاربری: mashoma
رمز ورود: ma1394
بعد از دریافت دعوتنامه با این مشخصات می تونی وارد وبلاگ شده مطلبتو بنویسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.