ما

دور همی

ما

دور همی

در بسته !

از صبح همه اش به در بسته می خورم! می خواستم چند تا عکس از شمال (تعطیلات آخر هفته را رفته بودیم شمال) آپلود کنم و بگذارم، دیدم هر چه عکس که از شکوفه ی انجیر و زنبورهای عسل، درخت گوجه سبز و ازگیل، گلهای بهارنارنج و یک عالمه گل و دار و درخت گرفته بودم توی گوشی ام نیست ! رفتم سراغ گوشی شازده که اگر عکس مناسبی برای وبلاگ پیدا کردم بگذارم که دیدم گوشی اش فقط با اثر انگشت خودش باز می شود. آمدم همان دو تا عکس که از سد لفور و رودخانه باقی مانده بود را بگذارم، نشد که نشد! یعنی آپلود کردم، این آیکون درج عکس را هم باز کردم و لینک عکس را گذاشتم اما تایید نمی شود که نمی شود! می خواستم برای مقدمه، لینک مطلب " اردیبهشت را دریابیم از وبلاگ زنده باش زندگی کن - نبات عزیز" را بگذارم که آن هم نشد!
بروم به مدیر هتل بگویم شاید راه چاره ای پیدا شود...  
آدر - وبلاگ یادداشت های یک دهه چهلی

نظرات 5 + ارسال نظر
نبات سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 03:55 http://be-live.blogsky.com

برای من این پست بدون عکس پر از تصویر بود ... هر کلمه ای که گفتی تصویرش از ذهنم گذشت ... بهار نارنج ... درخت گوجه سبز ... سد لفور ... به به ... بهترین موقع اومدید اینجا ...
آذر جون دلم برای تو و همه دوستای بلاگفایی پشت در مونده تنگ شده ... خودم هم اصلا دست و دلم به نوشتن و سر زدن به وبلاگها نمیره ....

نبات عزیز زادگاه ات از نظر من همون تصوریه که می شه از بهشت داشت. اون فیلم ات قدمش سبک بود دوباره طلبیده شدیم
جنگل، رودخانه، شالیکاران که با زحمت زیاد در حال کاشت بودن، باران، غذاهای ارگانیک و دستپخت عالی میزبان، سبزی های جنگلی، .... همه چی عالی بود. آدم اونجا روحش تازه می شه

باران دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 17:22 http://meh.aramblog.ir

سلام عزیز
کاش عکس
اون میوه ها رو میدیدیم عاشق باغ ودرخت وسبزه هستم

البته میوه هاش تو یخچال موجوده ها !
اما رو درخت یه چیز دیگه بود

لیلا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:48 http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

فونتت ریزه اذرجون.حیف از عکسها

درست کردم! آخه من با کروم میومدم، فونتم بزرگتر از بقیه دیده می شد. حالا با موزیلا تنظیم کردم

فریبا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:12

سلام، خوش اومدی چند روز دربدر بودم مثل اینایی که مامانشون مسافرت رفته باشه و روش نشه بره خونه خواهر و برادراش!


خطاب به مدیریت محترم :
عجب جایی رو افتتاح کردین از هر ملیت و قومی میشه مطلب جدید خوند.

در ضمن متشکرم بابت آدرس، اما همانطوریکه قبلا" گفتم منم به استرس باکلاس مهردخت جون گرفتارم در جمع نمیتونم حرف بزنم.

این تعطیلی اجباری بلاگفا مصادف شد با مشغله هایی که هنوز تموم نشده و مسافرت ! خونه ی خودم که درش بسته ست، فرصت نکردم خونه ی دوستان سری بزنم
دلم برای همگی تنگ شده

فامیل دور دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 07:00

عکسها را بفرست دفتر مدیریت !!!! ببینم چکار مى تونم برات بکنم

راضی به زحمت نیستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.