ما

دور همی

ما

دور همی

جمعه بازار



اشکنه ( معرفی می کنم چون مطمئنم خیلی هاتون مثل من این غذا را فراموش کرده بودین) 




الف.م  _ یادداشت های یک دهه چهلی 

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 03:15

به به غذای نوستالژی، فکر میکنی در آینده چه نوع غذاهایی برای بچه این حالت رو بگیره؟

همه ی غذاهای سنتی !
در آینده ی نزدیک دیگه کسی سه چهار ساعت وقت تو آشپزخونه نمی ذاره برای یه غذای سنتی
همین الانشم دلمه و کوفته و انواع آش برای من داره نوستالژی می شه

نبات یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 07:29 http://be-live.blogsky.com

من تا حالا اشکنه نخوردم ....
آذر جون لطفا یه وبلاگ دیگه بساز ... اصلا اینجوری نمی چسبه ... اگه بلاگفا راه افتاد که چه بهتر همه نوشته ها منتقل میشه به وبلاگ اصلی ... اگرم نه که اول و آخرش باید اینکارو انجام بدی ....
این روزها باید یه وبلاگ رزرو هم داشته باشیم

منم یه قرنی می شد نخورده بودم
دلم میخواد بسازم اما هنوز حس اش نیومده
شرمنده ی دوستان هم هستم که بهشون سر نمی زنم

رحمانی جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 15:50 http://ali13851385.blogfa.com

آخ! چقدر هوس قوروتو با کشک و روغن زرد و بیان و گردو کردم.

شما که بهترین کشک و روغن زرد محلی دم دستتونه، درست کنین ، عکس شم بذارین پزشو بدین، ما هم حسرت بخوریم

دینا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:01

آخی دلم برا اشکنه ها ی کودکی که مثال اوجز عدس گوجه و... تنگ شده اونم با روغن زرد اعلا اون زمان
خوب ببخشید تصویرش شبیه کاله جوش بود دقیقا دستورش رو بذار کدبانوی عزیزم


یک عدد پیاز نگینی تو روغن طلایی - 1 قاشق آرد اضافه و تفت - فلفل، زردچوبه ، نمک، 2 تا سیب‌زمینی‌ خرد شده ، شنبلیله خشک اضافه و تفت - بعد دو سه لیوان آب تا بپزه - ده دقیقه آخر دو سه تا تخم‌مرغ‌ هم زده و اضافه تا ببنده

دینا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 11:17

واقعا دلمون برات تنگ شده بود این باید کاله جوش باشه با کشکهای ولایت عالی میشه

ممنونم
اون که با کشکه "قروتو" ئه . با اشکنه فرق می کنه. این پیاز داغ و شنبلیله و سیب زمینی و تخم مرغ داره

اهورا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 10:05

با سلیقه

لیلا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 08:14 http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

اخ جون اذر .مرسی بازی رنگت منو کشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.