ما

دور همی

ما

دور همی

تجربه

سلام به همه دوستانم. سال تحصیلی در نظام آموزشی ایران داره به پایان میرسه. من امسال  تجربه های جدیدی کسب کردم یعنی همیشه سعی می کنم تجربه آموز باشم و درکنار اینکه به دانش آموزان چیزی آموزش می دهم خودم هم بیش از آنان نیاز به آموختن دارم. من امسال یاد گرفتم که میتونم با زبان محبت و دوستی همه کار کرد. من یاد گرفتم که میتونم صبر حوصله بیشتری به خرج بدم و درباره هر چیزی زود قضاوت نکنم،زود به دنبال مقصر نباشم،به جای امر و نهی کردن به دیگران خودم مجری قوانین باشم، به دانش آموزان احترام بگذارم، به جا تصمیم بگیرم، با رفتار های خودم سعی در تقویت دیگران داشته باشم و کسی را تضعیف نکنم و.... خیلی درس های دیگه که من آموختم. من عاشق کسب تجربه هستم و همیشه سعی می کنم آدم مثبتی برای دیگران باشم. همین. (فرزند ابیورد) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.